mott-ó

"Mert kell valaki, akihez beszélsz. Mert kell egy másik: mások ellen. Ne áltasd magad! Ennyi az egész. De ez - eltéphetetlen."

Vasfog



CriticalMass 2008.04.20.

Muzsikaszó

Hangok

  • angyalka: hajrá, hajrá! A cél szentesíti az eszközt! :) én örülök mindannak amit leírtál! le van szarva ki m... (2008.11.03. 17:01) holnaptól
  • Dankó Jankó: Sz. Csak legenda volt; nem hittél benne, így az árnyak között maradt, magányosan. De amikor már ... (2008.09.28. 10:23)
  • dzsumi: jó újra ilyet olvasni Nálad :) (2008.09.17. 11:16) most van néha
  • jantu: :)))))) (2008.09.09. 11:28) most van néha
  • angyalka: jaj de jó! na végre! :) örülünk! (2008.09.08. 20:21) most van néha
  • Utolsó 20

Szavak

Címkefelhő

holnaptól

2008.11.02. 23:32 - jantu

Címkék: cigi jóság életem

Ma van dohányzó életem utolsó napja. Bizony, nagy harcra készülök, tán az eddigi legnagyobbra, amit magammal kell megvívnom. Felvérteztem magam a nagy csatára, és rossz hírem van a cigi számára: ő egyedül van, míg én egész csapattal indulok. Mellettem van legelsősorban J, és egy csomó szerettem, nem utolsó sorban pedig a célok, amiért mindezt megteszem. Tudom, hogy most azt kéne mondanom, hogy az egészségemért teszem, mert a cigi káros, beteg leszek tőle és csúnya, arról nem beszélve, hogy mennyibe kerül ez nekem egy hónapban (olyan 15-20 ezer Ft között!!!), és ez így is van. De nem ez a fő oka.

És most elmondok egy titkot. Néhányan talán már tudjátok, így annyira nem titok, de azért mégiscsak. Szeretnék kisbabát. Régóta már, mondhatjuk, hogy gyerekként is vágyam volt az anyaság. Úgy érzem, lassan itt az idő. Persze ez csupán az én részem a történetben, hiszen szeretném, ha a gyerkőc családban nőne fel, így egy szupi kis apuka is kell nekem. Valószínűleg elhamarkodottnak gondoltok majd, de úgy érzem, megtaláltam. Ha belegondolok, hogy míg korábban a kapcsolat megmentését reméltem egy lehetséges gyerek érkezésétől, most egészen másképp érzek. Beteljesedés lenne, valóban a gyümölcse annak, ami közöttünk van. Éppen ezért, nem kapkodunk. Beszélgettünk erről, és tisztán látjuk, hogy az ideális körülmények hiányában bizony sokat kell még tennünk azért, hogy a csemete a megfelelő helyre érkezhessen. És természetesen a köztünk lévő kapcsot is mélyítenünk kell.

Az első lépcső ez, hogy leteszem a cigit. Ne foganjon a bébi hamutálba, és legyen az anyukája egészséges. És nem akarok büdös lenni akkor sem, amikor J mellé bújok az ágyba. Amúgy pedig mostanság már nem okoz örömöt a kicsapongás, bármelyik vele töltött józan pillanat többet ér nekem. Talán öregszem. ;) Talán megtaláltam azt, amit ezekben a pótszerekben kerestem eddig. Az idő választ ad majd erre. Igyekszem óvatosan bánni ezekkel a nagy szavakkal is, inkább a tettek mondják meg, valódiak és tartósak-e az érzések. Hozzáteszem, én biztos vagyok magunkban.Ti pedig kérlek szurkoljatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://jantu.blog.hu/api/trackback/id/tr10746552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angyalka 2008.11.03. 17:01:49

hajrá, hajrá! A cél szentesíti az eszközt! :)
én örülök mindannak amit leírtál! le van szarva ki mit gondol elhamarkodottnak. Csak az számít hogy Te (TI) hogy érzed!
Békesség, szeretet!
süti beállítások módosítása