mott-ó

"Mert kell valaki, akihez beszélsz. Mert kell egy másik: mások ellen. Ne áltasd magad! Ennyi az egész. De ez - eltéphetetlen."

Vasfog



CriticalMass 2008.04.20.

Muzsikaszó

Hangok

  • angyalka: hajrá, hajrá! A cél szentesíti az eszközt! :) én örülök mindannak amit leírtál! le van szarva ki m... (2008.11.03. 17:01) holnaptól
  • Dankó Jankó: Sz. Csak legenda volt; nem hittél benne, így az árnyak között maradt, magányosan. De amikor már ... (2008.09.28. 10:23)
  • dzsumi: jó újra ilyet olvasni Nálad :) (2008.09.17. 11:16) most van néha
  • jantu: :)))))) (2008.09.09. 11:28) most van néha
  • angyalka: jaj de jó! na végre! :) örülünk! (2008.09.08. 20:21) most van néha
  • Utolsó 20

Szavak

Címkefelhő

Tovább tovább...

2008.11.27. 10:35 - jantu

Címkék: zene video kártya barátság cigi jóság életem újélet

Tovább éltetve a magyar underground rock világát, íme az Óriás zenekar első lemezének egyik daláról készült első klippje; a Fát dönteni című. Ez egyébként nagyon jó, és sokkal inkább ilyeneknek kéne menni az bizonyos tévében, de mivel ez nem így van, -többekközt- ezért nem nézek én olyat.

 

Továbbá.

Lassan egy hónapja küzdök a ciginélküliséggel. Néhány kritikus pillanatot leszámítva, egészen könnyen boldogulok, de érzem azt -ami már közhely-, hogy leszokni nem, csak nem csinálni lehet ezt a dolgot. Igen, a függőség ilyen, bár biztosan enyhül ez, az évek múltával. Közeleg a karácsony is, no meg a költözés, és tulajdonképpen fel sem fogtam még, mennyi mindenben és mennyire sokat változtam az elmúlt hónapokban. Erre a tegnapi "mi hogy legyen" beszélgetés döbbentett rá, és arra is, hogy míg korábban sokszor utolérnem kellett magam, most meg lehagytam magam, és csak nézek, hogy hűha, mennyit haladtam, és még csak ki sem borultam rajta... :)

Sokkal, sokkal közelebb érzem magam magamhoz, és sokkal alkalmasabbnak arra, hogy mostmár normális életem és akár családom is legyen. Furcsán személem azt is, hogy a gondolkodásom és a viselkedésem is változik. Higgadtabb vagyok, és kevésbé erőszakos, és megbocsájtóbb. Ami pedig az emberi kapcsolataimat illeti, abban is változom. Azt mondják, túl jóindulatú vagyok az emberekkel, túl megbocsájtó, és ezért sebezhető. Lehet. Lehet, hogy hiba azt gondolnom, hogy ha valakivel évekig nagyon közeli kapcsolatban voltam, akkor ez nem múlik el nyomtalanul, és nem kell utálnunk egymást azért, mert már nem vagyunk közel, vagy mert nem értettünk egyet dolgokban. Sokszor és sokféleképp újra lehet kezdeni egy kapcsolatot, tulajdonképpen ez a normális, hiszen változom én is, a másik is, persze hogy akkor a kapcsolat is. És talán már csak az őszinteség és a jóindulat kell, ennyi kell, és akkor közel lehet hozzám jönni. Najó, azt talán még nem annyira szeretem, ha a bolondját járatják velem, de igazából meg ez is ostobaság, mert nem velem, inkább magával járat bolondot az, aki. 

A bolond egyébként nem rossz. Ki is húztam ma kártyán egy másik érdekessel együtt.

„Az utadba akadó nehézségek erősebbé tettek, és új leckéket tanítottak meg. Elkeseredés helyett együtt érzőn kitártad a szívedet azok felé, akik hasonló helyzetben vannak. Már nem okolsz másokat, már nem tekinted magadat áldozatnak. Sikerült felülkerekedned korábbi problémáidon. Kedvező hozzáállásod szeretetteljes megoldást és a szellemi megértés magasabb szintjein lévő, új helyzeteket vonz. Maradj pozitív!”

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jantu.blog.hu/api/trackback/id/tr17790969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása