mott-ó

"Mert kell valaki, akihez beszélsz. Mert kell egy másik: mások ellen. Ne áltasd magad! Ennyi az egész. De ez - eltéphetetlen."

Vasfog



CriticalMass 2008.04.20.

Muzsikaszó

Hangok

  • angyalka: hajrá, hajrá! A cél szentesíti az eszközt! :) én örülök mindannak amit leírtál! le van szarva ki m... (2008.11.03. 17:01) holnaptól
  • Dankó Jankó: Sz. Csak legenda volt; nem hittél benne, így az árnyak között maradt, magányosan. De amikor már ... (2008.09.28. 10:23)
  • dzsumi: jó újra ilyet olvasni Nálad :) (2008.09.17. 11:16) most van néha
  • jantu: :)))))) (2008.09.09. 11:28) most van néha
  • angyalka: jaj de jó! na végre! :) örülünk! (2008.09.08. 20:21) most van néha
  • Utolsó 20

Szavak

Címkefelhő

Életemben először...

2009.01.14. 10:59 - jantu

Címkék: kép jóság életem újélet

... hétvégét tartottam. Két dolgot is csináltam, amit eddig sose: ettem rákot, és korcsolyáztam. Azt kell mondanom, mindkettőben pozitívan csalódtam. Node, menjünk csak szépen sorban.

Szombaton Litánál és Mackókájánál voltunk vendégesbe, Mackó-séf többfogásos vacsit varázsolt elénk, mely mély csodálattal töltött el minket. Kétféle rákot is kóstolhattam, és meglepve tapasztaltam, hogy annyira nem tengerízű, és az állaga pedig egész szimpatikus. El kell mondanom azonban, hogy a prímet a katalán-krém vitte, ezt alanyi jogon kéne szolgáltatni minden állampolgárnak mint boldogsághormon előállítását katalizáló adómentes juttatás. (Különösen ilyen válságos időkben.) 

Vasárnap Angyalkáztam, és korcsolyát vettem lábamra, majd profikat megszégyenítő módon hasítottam a Velencei-tó jegét. Najó, nem, de megdicsérve azért meg lettem, mert bátor voltam, és még csak el sem estem. Persze ami késik, nem múlik.

Bizonyíték:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jantu.blog.hu/api/trackback/id/tr98876683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása